تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد
سرخط خبرها

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس به دادستانی احضار شد

  • کد خبر: ۱۶۱۱۳۶
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس به دادستانی احضار شد
نماینده مردم تبریز در مجلس که ادعای دریافت ۷۵ خودروی شاسی‌بلند توسط نمایندگان مجلس در جریان استیضاح قبلی وزیر صمت را مطرح کرده بود به دادستانی کل کشور احضار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و‌ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود.

براساس این گزارش، این توئیت احمد علیرضابیگی اشاره به مصاحبه قبلی وی مبنی بر دریافت ۷۵ خودروی شاسی‌بلند توسط نمایندگان مجلس در جریان استیضاح قبلی وزیر صمت است، خبری که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و حتی سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار برخورد دستگاه قضایی با اتهام زنندگان به دولت شد.

دیگر واکنش مربوط به این موضوع از سوی سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت رخ داد. او نیز در توئیتی از قوه قضاییه درخواست کرده بود تا با شایعه‌پردازان علیه دولت برخورد کند. در توئیت رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت آمده؛ «ادعای انصراف نمایندگان از استیضاح با دریافت ماشین شاسی‌بلند نه تنها دروغ‌پردازی علیه دولت و وزیر صمت بلکه بازی با آبروی مجلس است. دستگاه قضا برای صیانت از اعتبار نظام و نهاد‌های قانونی، بررسی این ادعا را با فوریت در دستور کار قرار دهد و با تهمت‌زنندگان و شبکه دروغ قاطعانه برخورد کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->